Avanza Bank

“Vi ville bygga ett företag vi själva ville vara kunder i. Därför ser vi till att alltid ta så lite betalt som möjligt av våra kunder, och samtidigt erbjuda billigare, bättre och enklare produkter. Vi revolutionerar bankbranschen och jobbar för att miljoner människor ska få en bättre framtid.”

 

Sedan 3 år utvecklat ledar- och medarbetarskapet och kulturen.

Startläge

Case Ledarprogram

2016- Behov av ett ledarskap och en kultur som skapar förutsättningar för att kunna nå sin kraftfulla vision.

Konsulter:
Susann Solfeldt, Sonja Andriakena och Eva Sjödahl

Kundens Önskade Läge

Our vision is to create a better future for millions of people. We create products and services that help our customers to improve their finances while at the same time encouraging and inspiring them to save sustainably. Through continuous innovation, with a focus on what’s best for the customer, we build trust and generate growth. Our aim is to be the best tool for our customers to successfully manage their money.

Vägen Dit

Genom en lyhört, skräddarsydd och strukturerad lärresa och träning för ledare och medarbetare. Över 3 år, med insatser för ledning, samtliga chefer, medarbetare och riktade yrkesroller. 

Moderna ledarskapet: Självledarskap, Neuroledarskap, EQ, Psykologisk Trygghet. Fysiskt & digitalt.
Handfast träning i vardagen som leder till framgång. 

1 miljon kunder har valt Avanza – banken med de mest nöjda kunderna

Sugen på att ta ert team till nästa nivå?

Varmt välkomna för analys av ert nuläge och tydliggörande av ert önskade läge. Utifrån det föreslår vi er specifika lär- och utvecklingsresa.